برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

برسام پسر خوشگل

برسام در روز سه شنبه

1393/10/9 9:58
نویسنده : سهیل ثمربخش
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسام جون من پسر عمت هستم سهیل امیدوارم روز خوبی داشته باشی فک کنم الان خواب باشی و پیش بابایی دراز کشیده باشی .                                                                                                              امیدوارم روز خوبی رو با خوشی و سربلندی پشت سر بگذاری خیلی دوست دارم  . فک کنم وقتی که بیدار میشی  مامانی بهت صبحانه میده و بعد میری توی روروکت و بازی میکنی و مامانی میره غذا درست کنه ولی خیلی نگرانه که تو کار خطرناکی نکنی و برعکس توهم کار خطرناکی میکنی و مامانی رو ناراحت میکنی. همه تو رو بخاتر شیرین کاریات و خوشگلیت دوست دارن  امیدوارم امروز کار خطرناکی نکنی برسام جووووووووووووووون  و مامانی رو ناراحت نکنی خیلی خیلی دوست دارم از طرف سهیلمحبتچشمکمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله
11 دی 93 17:27
سلام چقدر نازه خدا حفظش کنه من براي خواهرزادم وبلاگ درست کردم عکسشو تو جشنواره فرستادم خبر نداشتم خيلي دير اقدام کردم به هر کسي ميگم بهش راي بده ميگه قبلا تو وبلاگ به کس ديگه اي راي دادم ممنون ميشم شما راي بدين کد عکسش 75 هست به شماره 1000891010مسيج کني عکسشو ببينين اگه دوست داشتين بهش راي بدين ممنون ميشم