برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

برسام پسر خوشگل

بدون عنوان

1393/10/9 15:48
نویسنده : سهیل ثمربخش
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسام خوبی  تو تا امروز 9ماه و 7روز از زندگی شیرینت داره میگذره امیدوارم تا 120سال زنده باشی . خیلی دوست دارم این شعر هم تقدیم به تو .

دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم. کافی ست!

قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست!

گله ای نیست، من و فاصله ها همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست

آسمانی! تو در آن گستره خورشیدی کن!
من همین قدر که گرماست زمینم کافی ست

من همین قدر که با حال و هوایت گهگاه
برگی از باغچه ی شعر بچینم کافی ست

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوب ترینم کافی ستچشمک

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مبینا
9 دی 93 17:01
چه شعر زیبا وباپر احساسی ایشالله خدا برای هم نگهتون داره عزیزم بازم میام پیشت تو هم بهم سر بزن خوشحال میشم
مامان گیلدا
9 دی 93 18:32
ماشالله به گل پسری خدا براتون نگهش داره لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مامان مبینا
11 دی 93 15:32
خدا برسام جون رو براتون حفظ کنه